ЕКСКУРСІЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ КОЛЕДЖУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 275 ТРАНСПОРТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДО АВІАЦІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО АНГАРУ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

22.10.2024 здобувачі освіти коледжу спеціальності 275 Транспортні технології відвідали Авіаційний навчальний ангар Національного авіаційного університету разом із заступником директора з виховної роботи Іриною Литовченко, головою циклової комісії транспортних технологій Олексієм Воронковим і класними керівниками навчальних груп Валентиною Харутою та Ілоною Шмалько.

У рамках екскурсії до ангару здобувачі освіти мали змогу ознайомитися з різними зразками авіаційної техніки, зокрема, літаками та вертольотами, а також газотурбінними двигунами. Хоча основний напрямок навчання студентів, пов’язаний з автомобільним транспортом, огляд літальних апаратів підтверджує міждисциплінарні технічні підходи. Принципи аеродинаміки та двигунобудування, які застосовуються в авіації, можуть бути використані в розробці автомобільної техніки для підвищення паливної ефективності та швидкісних характеристик. Авіаційна промисловість є інноваційною і здобувачі освіти могли побачити приклади застосування сучасних матеріалів та конструкцій, які можливо використовувати в автомобільному транспорті. Легкі сплави та композити, які застосовуються в авіації, можуть бути адаптовані для автомобілів із застосуванням зменшення ваги.

Екскурсія дозволила здобувачам освіти КІУтЗ НАУ побачити, що знання та технології з різних галузей транспорту можуть бути взаємопов’язані. Розуміння того, як працює різноманітна техніка, розвиває здатність думати ширше та бачити нові можливості для інновацій у транспортній галузі. Екскурсія до навчального ангару НАУ дала можливість ознайомитися з реальними прикладами технічних рішень в авіаційній сфері та їх застосуванням в галузі автомобільного транспорту. Такі заходи допомагають розширити професійний кругозір здобувачів освіти, підвищити технічну обізнаність та стимулювати творчий підхід до вирішення інженерних завдань і у майбутньому сприяти кращій інтеграції знань та їх розвитку як фахівців.