Участь викладачів ЦК природничих дисциплін у вебквесті-практикумі

08 жовтня викладачі циклової комісії природничих дисциплін Олена ВАСЬКОВСЬКА, Ольга ОРЛОВА та Антоніна СТОЛЯРЕНКО прийняли активну участь у вебквесті-практикумі «Психологічна резильєнтність в умовах війни» у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?». мета якого–сприяння підвищенню психологічної стійкості учнівства, студентської молоді й педагогічних працівників  в умовах хронічного стресу, спричиненого повномасштабною війною російської федерації проти України.   Основні завдання:

– вдосконалення знань, умінь і практичних навичок педагогічних працівників закладів фахової передвищої та початкової мистецької освіти з надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу;

– підвищення рівня обізнаності здобувачів освіти, викладачів про вплив травми та хронічного стресу на нервову систему людини; про резилієнс як потенціал людини до відновлення й подальшого розвитку після перенесених нею травматичних подій;

– відпрацювання навичок піклування  про власне ментальне здоров’я за ресурсоорієнтованою моделлю подолання BASIC Ph, розробленою ізраїльським психологом і фахівцем із вивчення травми Мулі Лахадом.

Проєкт розроблений на базі цифрового інструменту Google Форми з використанням доповнення до Google Таблиць для створення інтерактивних вправ різного типу Flippity та інтеграцією з онлайновим сервісом для проведення миттєвих опитувань аудиторії Mentimeter та  складався з 5 етапів:

– 1 етап – діагностика (оцінка учасниками власного стану за методикою “Тест нервово-психічної адаптації” (Йосип Гурвич, 1992);

– 2 етап – робота з навчальним відео “Вплив травми і хронічного стресу на нервову систему людини” та виконання на його основі інтерактивної вправи;

– 3 етап – психоедукація. Ознайомлення з поняттям резильєнтності особистості та моделлю стресоподолання BASIC Ph;

– 4 етап – практикум із розвитку власної резильєнтності: визначення провідних ресурсних каналів та розширення власних уявлень про шляхи подолання наслідків травматичної події, оволодіння технікою релаксації для зниження тривожності й відновлення відчуття контролю над своїми фізичними реакціями “Таємний таппінг”.

– 5 етап – рефлексія, отримання зворотного зв’язку від учасників заходу.

По закінченню вебквесту-практикуму учасники пройшли анкетування та отримають сертифікати.