10 грудня 2024 року викладачем біології та екології циклової комісії природничих дисциплін Ольгою ОРЛОВОЮ була організована і проведена гостьова лекція з Анною ЛОГІНОВОЮ, провідним науковцем, викладачем кафедри експертизи харчових продуктів Національного університету харчових технологій, на тему «Сучасні вимоги до маркування харчових продуктів».
В заході приймали участь студенти 107-МН, 115-ІПЗ, 125-КБ груп нашого коледжу, а також викладачі Олена ВАСЬКОВСЬКА, Олена БРЕЗІЦЬКА, Антоніна СТОЛЯРЕНКО.
Гостя зацікавила студентів з перших хвилин. Всі присутні дізналися, яка обов’язкова інформація повинна бути надана на харчовий продукт споживачу, це – назва харчового продукту, перелік інгредієнтів, перелік речовин та харчових продуктів, які спричиняють алергічні реакції або непереносимість, кількість харчового продукту в установлених одиницях вимірювання. Велику увагу серед студентів викликала інформація саме про наявність алергенів у продуктах харчування та спосіб їх маркування на продуктах.
Лекція складалася з двох частин: теоретичної і практичної.
В теоретичній частині лекції Анна ЛОГІНОВА розкривала поняття: безпечний харчовий продукт, безпека продукції; звернула увагу на законодавчу базу України щодо інформування споживачів на наявність алергенів у продуктах харчування; поглибила обізнаність здобувачів освіти про сучасні вимоги до маркування харчових продуктів. Детально, на прикладах пояснила влив алергенів на організм людини.
Під час практичної частини студенти застосували набуті знання розглянувши і проаналізувавши особливості маркування харчових продуктів, зокрема, на прикладі солодощів, які підготували завчасно.
Пані Анна створила комфортні умови для навчання, відповідала на багаточисленні запитання здобувачів освіти, і з задоволенням спілкувалася з аудиторією.
Знання здобуті і закріплені під час цієї зустрічі сприяли поглибленню формування здоровозберігаючої компетентності у студентів, обізнаності про здоровий спосіб життя. Адже одним із провідних напрямів розвитку освіти в Україні є збереження здоров’я здобувачів освіти, що визначає ступінь їх життєздатності, життєтворчості, можливості реалізувати свої потенційні біологічні та соціальні функції. У зв’язку з цим збереження та зміцнення здоров’я молоді визначаються пріоритетними завданнями соціальної політики нашої держави.