30 жовтня 2025 року студенти групи 232-Т спеціальності 242 «Туризм і рекреація» за ініціативою викладача економічної теорії Наталії КОВТУН долучилися до заходів у межах Тижня заощаджень 2025 та відвідали захопливий вебінар від головного експерта управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ Вікторії РОЛІК “Як реклама змушує нас купувати”.
Під час заходу учасники дізналися корисну та цікаву інформацію про психологію ухвалення людиною рішення купувати чи ні; фактори, які впливають на сприйняття споживачами ціни товару; секрети впливу маркетологів на покупців; прийоми відомих виробників для просування власних брендів.
Участь у вебінарі допомогла усвідомити здобувачам освіти важливість фінансової грамотності, навчитися управляти власними грошима та впевнено планувати майбутнє!












