23.10.2025 представники адміністрації коледжу разом із начальником управління фахової передвищої освіти та базової військової підготовки КАІ – Павлом Володимировичем Кулішенком, відвідали форум «Створення кадрового резерву для ключових галузей економіки України», який було організовано Київською школою економіки за підтримки Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України.
Програма заходу передбачала вітальне слово Тимофія Милованова, президента Київської школи економіки (KSE), виступ-презентацію «Кадровий дефіцит у цифрах: аналітика ринку праці» Лесі Примакової, директорки з комунікацій і партнерств Work.ua, панельні дискусії «Нестача кадрів у технічних галузях: виклики для економіки України», «Інвестиції в кадри: участь бізнесу у підготовці фахівців», «Як залучати, навчати та підтримувати: досвід громадських ініціатив», виступ-презентацію «Модель KSE ProfTech: як готувати фахівців під потреби бізнесу», нетворкінг та практичний інтерактив. Серед спікерів форуму Дарина Марчак – заступниця Міністра економіки, довкілля та сільського господарства України, Галина Янченко – народна депутатка України, голова робочої групи по інвестиціях в ОПК у Верховній Раді, Дмитро Завгородній – заступник Міністра освіти і науки України, Тетяна Петрук – директорка зі сталого розвитку і взаємодії з персоналом Групи Метінвест, Андрій Ропіцький – директор індустріального парку «Біла Церква», Роман Казанко – керуючий партнер Ardenz, Arma Motors Kyiv, Тетяна Шерман – керівник маркетингу та комунікацій Академії ДТЕК, Марічка Чабан – VP of Recruitment агенції з найму у сфері оборонних технологій Everstar, Антон Ващук – директор Програми інновацій та підприємництва UMAEF, Сергій Савицький – керівник KSE ProfTech та ін.
Захід дав змогу обговорити актуальні виклики ринку праці, визначити напрями розвитку професійно-технічної освіти відповідно до потреб економіки та розширити можливості співпраці з роботодавцями у сфері підготовки кваліфікованих кадрів.
Отримані під час форуму ідеї та практичні кейси стануть основою для подальшого удосконалення освітніх програм, впровадження сучасних моделей дуальної освіти й посилення ролі коледжів у формуванні кадрового потенціалу країни.











